Verzending & Retour
Verzending
Wanneer ontvang ik mijn pakketje?
Voor 12.00 besteld = dezelfde dag verzonden*.
*We doen ons best om deze belofte na te komen, maar het kan soms gebeuren dat het iets langer duurt.
*Met uitzondering van pre-orders.
Retourneren
Kan ik mijn items retourneren?
Is het product dat je hebt besteld toch niet helemaal wat je in gedachten had? Helaas, maar dat kan gebeuren. Je kunt bij ons tot 14 dagen na ontvangstdatum een item retourneren, zolang het item en de verpakking in de originele staat worden terug gestuurd.
We zullen het aankoopbedrag van de geretourneerde items binnen 10 werkdagen na aankomst terugstorten op uw rekening.
- Vul op de bijgeleverde pakbon in welke items je gaat retourneren en eventueel de reden hiervan.
- Pak het retourpakketje zo goed mogelijk in en voeg de ingevulde pakbon bij.
- Vervolgens retourneer je het pakketje naar:
RETOURADRES:
Siskoo
Zalmgracht 5
6642EJ Beuningen
Wat zijn de retourkosten?
De retourkaarten zijn voor eigen rekening en kunnen wij niet voor je vergoeden. Wat de kosten zijn voor het retourneren verschilt per vervoerder, wij hebben hier helaas geen grip op.
Nog wat andere belangrijke informatie over een retourzending:
- Je bent ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor een retourzending. Bewaar altijd goed de track en tracé code van je retourpakket totdat je van ons een bevestiging hebt ontvangen dat je retour in goede orde is aangekomen.
- Geeft de track en trace aan dat wij jouw retourzending hebben ontvangen dan kan het nog uiterlijk 3 werkdagen duren voordat je de bevestiging e-mail van ons ontvangt.
- Nadat je van ons een bevestiging hebt ontvangen zal onze administratie jouw retourzending in uiterlijk 5 werkdagen verwerken.
LET OP!
-
Retouren worden geaccepteerd mits in originele onbeschadigde staat, vrij van (rook)geuren en ongedragen zijn. Siskoo behoudt zich ten alle tijden het recht voor retouren te weigeren.
- Je dient binnen 24 uur na ontvangst van jouw bestelling een retouraanvraag bij ons in te dienen via info@siskoo.nl. Zonder deze aanvraag kunnen wij de retour helaas niet in behandeling nemen.
- Als het product gedragen of beschadigd is kunnen wij deze niet terug nemen.
- Zodra er labels verwijderd zijn kunnen wij het product niet terug nemen.
Het item dat ik heb besteld is stuk, wat nu?
Wat vervelend dat je ontvangen item stuk is, dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Meld het kapot aangekomen product aan door ons te mailen naar info@siskoo.nl en vermeld daarin je naam, je ordernummer en het product.
Nadat je het product hebt aangemeld zorgen wij ervoor dat je een nieuw item opgestuurd krijgt.(Mits deze bij ons op voorraad is).